vrijdag 30 juni 2017

De Ultieme LipGloss Test


Hoi Allemaal,


Laatst heb ik  nieuwe producten in het assortiment opgenomen.
Namelijk de Uma LipGloss en Basic LipGloss.

De omschrijving en niet geheel onbelangrijk de prijs vond ik veelbelovend.
De prijs van deze lipgloss is € 2,99

Na wat zoeken op Google kon ik  over deze UMA LipBoost LipGloss en Basic LipVolumizer Lipgloss kon ik weinig informatie vinden. Dus dan gaan we zelf maar testen.


Er zijn zoveel mooie kleuren, en ik mag er maar 1 van elk uitzoeken.


Alle kleuren van Uma en Basic LipGloss



Uit de serie van Uma heb ik gekozen voor 3324.01
Een Zilverkleurige Gloss met veel glitter

Uit de Basic Serie heb ik gekozen voor 5513.03 Maxi-Lip Complex en Menthol
Een zalm /roze kleur ook met glitter.

Gelukkig zijn de lipglossjes niet heel erg groot, ik kan ze dus makkelijk meenemen in mijn broekzak of minitasjes.:-)

Deze Kleuren heb ik uitgekozen




Dit zijn mijn lippen zonder lipgloss
Ik denk dat ik met de Uma LipGloss begin, deze vind ik persoonlijk het mooiste.
Nu ben ik zo benieuwd naar het resultaat, want ze beloven dat de lippen een Boost krijgen.
En ik denk dat iedereen wel vollere lippen wilt.

Ik heb de dop eraf gedraaid en ik moest er natuurlijk even aan ruiken, en dit ruikt echt naar menthol
Maar het is geen hele sterke geur.

Het is echt een kwastje met haartjes en niet zoals de meeste met een sponsje.
Hij smeert echt heel fijn weg, niet te dik, maar goed smeerbaar.
En echt... 1 laag is voldoende , dat vind ik weer een heel pluspunt!

Nu maar de Uma Lipgloss opbrengen en het resultaat is..........








Mmmm ik zie nog niet heel erg veel verschil, maaar hij zit er pas net op.
Laat ik nog maar even wachten met het afhalen


Oei, het tintelt op mijn lippen, maar dat voelt niet heel vervelend!




Nu 5 minuten later......  Het tintelt nog steeds , en nog steeds voelt het niet vervelend
Even een foto van iets verder weg, zodat jullie ook het verschil kunnen zien!








 Wow, Wow, Wow!!! Ik heb echt het idee dat mijn lippen inderdaad iets voller lijken

Nu blijf ik steeds in de spiegel kijken









Ik vind het resultaat echt super!! Hele volle lippen en dat met maar 1 laag lipgloss.
De kleur had ik wel iets meer zilver verwacht maar ik vind het zeker niet verkeerd!
Beetje Au Naturel...

Nu dan de Basic Lipgloss proberen. Ik heb de Uma eraf gehaald met reinigingsdoekjes.
Zelfs de glitter ging er gelijk af ! Dus weer een pluspunt voor de Uma gloss.

Dan nu de Basic Gloss

En dit is dan de Basic LipGloss Volumizer

Hij lijkt wat meet te glimmen, maar de kleuren lijken best wel veel op elkaar.

Ook deze ruikt naar menthol, en tintelt iets.
Maar ook nu is het niet vervelend.

Laat ik deze ook een kans geven om iets te doen met mijn lippen.. 


Oh, er zitten nog 2 glitters van de Uma op mijn kin , die haal ik nog even weg zo






De tweede foto is dichterbij genomen omdat het resultaat minimaal lijkt. 



Of toch niet?  Zelf heb ik weer het idee dat mijn lippen weer ietsje voller zijn, maar niet zoals bij de Uma lipgloss.


De Pluspunten van de Uma LipBoost LipGloss:

- 1 laagje is voldoende om de lippen goed te dekken
- Het kan er ook weer makkelijk af
- De Lipgloss geeft echt een enorme LipBoost zoals ze ook beloofd hebben.


De pluspunten van Basic Volumizer LipGloss:

- 1 Laagje is voldoende om de lippen goed te dekken
- Ook deze gaat er makkelijk af
- De lipgloss glanst erg mooi
- Geeft lichte volume aan de lippen.


Beide Glossjes doen wat ze beloven!!  De keuze is dus aan jou... Wil je echt volle lippen ga dan voor de Uma Gloss, en wil je het wat natuurlijker houden dan is de Basic perfect.

Je kan de LipGloss van Uma of Basic bestellen op www.demicosmetics.nl/aanbiedingen

Hoop dat jullie het weer een leuke blog vonden? Ik vond het erg leuk om deze ervaring met jullie te delen!
Laat vooral je reacties achter op de site en schrijf je in voor de EmailAlert

Lieve meiden, een heel fijn weekend en tot volgende week weer

Lieve groetjes,

Demi








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Extensions!!! love it or hate it