dinsdag 27 juni 2017

Blog

Hoi allemaal,



Allereerst zal ik me maar eens voorstellen.



Ik ben Demi, een echt tutje uit het prachtige Gelderland.



Mijn interesses zijn al vroeg gekomen, wie kent het niet ?

Rokjes, jurkjes, sokjes met een kanten randje, en dat lieve haarbandje.



Mijn interesses liggen dus in Cosmetica, Fashion, Lifestyle, Sieraden, Mode Trends, Boeken, Tijdschriften,Gadgets, Uitgaan en nog veel meer.



In mijn Blog, wil ik veel van deze onderwerpen beschrijven en ervaringen delen.

2x per week zal ik verschillende onderwerpen aanhalen, en uitgebreid beschrijven, producten testen , tips en tricks, must haves.





Wil je op de hoogte blijven van alle blogs? schrijf je dan in voor een Email-Alert.

Dan krijg je een mail als ik weer een nieuwe blog plaats.

Heb je een leuk idee , onderwerp of product, laat het dan weten, dan komt je idee snel voorbij.



Lieve groetjes Demi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Extensions!!! love it or hate it